Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Ίσως χάσω και ίσως κερδίσεις


Δίπλα σου θα ΄ρθω να ακουμπήσω. Ο καπνός απ' τα απαγορευμένα τσιγάρα θα θολώνει την ψυχή μου. "Κουράστηκα", θα ψιθυρίσω στο αυτί σου. Κουράστηκα να χάνομαι στα βράδια σου. Αυτά που ποτέ δεν γνώρισα. Σαράβαλο πια η καρδιά μου, δεν ξέρει πως να αγαπά. Πάντα έκανα δύσκολα, τα πιο απλά. Έκτιζα τοίχους για να φυλακίζω τον εαυτό μου. Να ΄χω μια δικαιολογία για τις μοναξιές που σημαδεύουν την ζωή μου. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί. Ίσως επειδή φοβάμαι. Όχι εσένα. Άλλα κάθε άγγιγμα, κάθε ξένο εκατοστό πάνω μου, κάθε τι δικό σου, που θα με κράταγε δεμένη μαζί σου για πάντα. Και όταν θα έφτανε εκείνη η στιγμή, όταν μακριά μου θα έφευγες, αυτό το δέσιμο μαζί σου δεν θα ήξερα πως να το διαλύσω. 
Δίπλα σου θα ΄ρθω να ακουμπήσω. Να μάθω τα λάθη σου και τα σωστά σου, τις αλήθειες και τα μυστικά που κρύβεις στους καπνούς που μαυρίζουν το βλέμμα σου. Θα είμαι εκεί. Δεν θα φύγω, ακόμα και αν με διώξεις. Θα παλέψω για σένα. Ίσως χάσω. Και ίσως κερδίσεις. Δεν έχει σημασία. Τίποτα δεν θα ΄ναι ίδιο πια. 

23.3.2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου