Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Κλείσε το φως αγάπη μου


Κλείσε το φως αγάπη μου.
Μόνο με σκοτάδι μπορώ να ονειρεύομαι.
Εκεί σε βλέπω καλύτερα.
Βλέπω την ψυχή σου και την κρατώ σφιχτά στα χέρια μου.
Δεν θέλω να φύγεις.Μείνε για λίγο εδώ.
Να είμαστε μαζί για όσο η νύχτα διαρκεί.
Και ύστερα με το φως της μέρας, φύγε να σωθείς.
Άφησε μονάχα την ανάσα σου στο μέτωπο μου.
Για να 'χω κάτι να θυμάμαι από εσένα.

Κλείσε το φως αγάπη μου.
Μόνο με σκοτάδι μπορώ να σε αγγίζω.
Να σε φιλάω και να χάνομαι στην αγκαλιά σου.
Να σβήνω τα σημάδια που αφήνουν πάνω σου οι απαγορευμένες νύχτες.
Να μετράω τους χτύπους της καρδιάς σου,
και να νιώθω τις ανάσες σου πάνω στον λαιμό μου.
Να παραδίνομαι στην δύναμη σου και
να επιζητώ τα σημάδια σου  στο πρόσωπο μου.

Κλείσε το φως αγάπη μου.
Δεν θέλω να δεις τα δάκρυα που τρέχουν απ' τα μάτια μου.
Τώρα που ξέρω πως δεν ήμουν τίποτε άλλο,
παρά μονάχα, μία και μόνο νύχτα, μέσα στις νύχτες σου.
Και αν σε κρατώ είναι γιατί σήμερα σε έχασα.
Και αν σε αφήνω είναι γιατί ποτέ σου δεν μ' αγάπησες.
Και αν σε μισώ είναι γιατί κάποτε σ'αγάπησα πολύ.

Κλείσε το φως και φύγε να σωθείς.
Μόνο με σκοτάδι μπορώ να το αντέξω.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου